, işte sonuçların;

0 * Gram

Seviye

Lif Tüketimi...


*Lif değeri beslenme tercihleri doğrultusunda hesaplanmıştır. Tavsiye amaçlıdır. Medikal görüşün yerine geçmez.

Günlük tüketmen gereken lif miktarı 25-30 gr.

Bu miktarın altındasın!
Eksiğini OptiFibre ile tamamlayabilirsin!


OptiFibre®, %100 suda çözünebilir lif içeren takviye edici gıdadır. 12

OptiFibre®’ın içeriğindeki lif, guar fasulyesi tohumlarından elde edilen guar gum’ın kontrollü bir enzimatik işlemi (kısmen hidrolize) ile üretilir.

  • %100 bitkiseldir.
  • %100 suda çözünebilir.
  • Aromasızdır.
  • Kullanımı kolaydır. 1 ölçek kaşığı Optifibre®’yi katı gıdalarla veya sıvılarla karıştırarak kullanabilirsiniz.

OptiFibre®, içeriğindeki %100 bitkisel kökenli lif ile günlük beslenme programınızda eksik kalan lif ihtiyacını karşılamaya yardımcı olur.13

 

12. E.Niv et al. Randomized clinical study: partially hydrolized guar gum (PHGG) versus placebo in the treatment of patients with irritablo bowel syndrome, Nutrition & Metabolism (2016) 13:10 DOI 10.1186/s12986-016-0070-5
13. Prof. Dr. Hüseyin Nazlıkul, Duygusal Beyin, Bağırsak, 26. Baskı, Destek Yayınları, ISBN 978-605-311-139-9, Nisan 2018.

Neden yeterli miktarda Lif tüketmeliyiz, biliyor musun?

Bağırsak hareketlerini düzenler ve kabızlığı önlemeye yardımcı olur. 1

Doygunluk hissini arttırabilir ve bağırsak hareketlerini düzenlemeye yardımcı olur. 1,3

Çeşitli kronik hastalık risklerinin azaltılmasına yardımcı olur. 2

Kolesterol değerlerini iyileştirmeye yardımcı olur. 4

DAHA FAZLA BİLGİ AL

Günlük lif tüketimini artırmak için ipuçlarını kaçırma!

Referanslar:

1. Slavin, J. Fiber and Prebiotics: Mechanisms and Health Benefits. Nutrients 5, 1417–1435 (2013).
2. Zhang, H., Wang, H., Cao, X. & Wang, J. Preparation and modification of high dietary fiber flour: A review. Food Res. Int. 113, 24–35 (2018).
3. Karl, J. P. & Saltzman, E. The Role of Whole Grains in Body Weight Regulation. Adv. Nutr. 3, 697–707 (2012).
4. Dhingra, D., Michael, M., Rajput, H. & Patil, R. T. Dietary fibre in foods: a review. J. Food Sci. Technol. 49, 255–66 (2012).