Nestlé Enteral Beslenme Hasta Destek Programı Hizmeti nedir? Bu hizmete nasıl ulaşılır?

Hastaya ve/veya hasta yakınlarına verilen, bilgilendirme ve takip içeren bu eğitim ve destek hizmeti, hekimin önerileri ve yönlendirmesi doğrultusunda gerçekleştirilir.


Bu hizmeti talep eden hasta ve yakınlarına hastanın hekiminin de onay vermesiyle gerçekleşmektedir.


Bu hizmet Nestlé Health Science tarafından koşulsuz olarak desteklenmekte ve Innovex Sağlık Ürünleri Pazarlama Hizmet ve Danışmanlık A.Ş. hemşireleri tarafından hastalara ücretsiz olarak verilmektedir.


Hasta Destek Programına aşağıdaki ücretsiz iletişim hattından ulaşabilirsiniz.


0850 800 12 13

Destek Hizmeti

Enteral beslenme hasta destek hizmeti size ne sunar?

Enteral beslenme hasta destek hizmetini sunan hemşire, hastasının beslenme programına uyum sağlaması için azami çabayı harcar ve muhtemel soru ve sorunlar konusunda hasta ve hasta yakınlarına yardımcı olur. Kendi çözemediği sorunların hekime iletilmesine ve çözüme ulaştırılmasına yardımcı olur.


Hemşirenin başlıca görevlerini şu şekilde özetlemek mümkündür:


  • Hasta ve hasta yakınlarına enteral beslenme ve uygulamaları hakkında bilgi verir.
  • Hastanın beslenme eğitimi kendi ev ortamında verilir.
  • Beslenme ile ilgili oluşabilecek sorunlar hakkında hasta ve hasta yakınlarına bilgi verilmesine, gerekli önlemlerin alınmasına yardımcı olur.

Enteral beslenme hasta destek hizmeti nasıl çalışır?

Hastanın taburcu tarihi belli olduğunda NEST Türkiye Beslenme Destek Hattı veya hemşiresi aranır.

Hasta hastaneden taburcu olup evine geçtikten sonra beslenme ihtiyaçlarına uygun şekilde enteral beslenme uygulanmasına başlanır.


Enteral beslenme eğitim hemşiresi ile birlikte belirlenecek bir tarih ve saatte hemşire hastayı ziyaret eder. Hasta veya vasisinin onayı ile birlikte hasta eğitimine başlanır.


Eğitim hemşiresi enteral beslenme ile ilgili bilgilendirme yapar ve eğitim hizmeti verir. Bu süreçteki sorunları çözer ve gerekli durumlarda doktoru ile irtibata geçer.